Pigūs lėktuvo bilietai – pigus keliavimo būdas
Lėktuvo bilietai – pigūs, kaip niekada anksčiau. Nuskristi į Londoną ir atgal kainuoja apie 200 litų. Palyginimui – tai 50 litrų degalų, kurių neužtenka nuvažiuoti iš Vilniaus į Šventąją ar Palangą ir atgal. Panaši kaina yra ir į Vokietiją, Belgiją, Italiją. Kiek brangiau į Airiją ir Ispaniją, dar brangiau – Maltą ar Norvegiją. Iš esmės 200-400 litų už bilietą į abi puses tikrai nėra daug.
Šalia kainos visada galima dėti žvaigždutę – „yra papildomų sąlygų“. Tokie lektuvo bilietai pigus yra dėl to, kad keleivius skraidina pigių skrydžių bendrovės (low cost carrier).
Lietuvoje veikia dvi pigių skrydžių bendrovės – airių Ryanair ir vengrų Wizzair. Abi ragus surėmė Vilniaus oro uoste, kur keliautojų srautai didžiausi. Kol du kaunasi, trečias – keliautojas – laimi. Taip lietuviai priprato savaitgalius praleidinėti ne klubuose, o užsienyje. Kuprinę ant pečių su reikalingiausiais daiktais ir pirmyn į tokius miestus kaip Barselona, Dusseldorfas, Bremenas, Korkas, Dublinas, Liverpulis, Lydsas, Londonas, Milanas, Oslas, Paryžius, Roma, Karlsruhe, ir Briuselis (iš Vilniaus), plius Alikantė, Birmingemas, Bristolis, Edinburgas, Frankfurtas, Koso sala, Malta, Palma de Maljorka, Pafos, Rodas, Stokholmas ir Tamperė (iš Kauno). Tai labai daug krypčių. Tai 12 skirtingų Europos šalių.
Tiesiog keliautojų rojus. Aišku, iš tų šalių turistai taip pat atkeliauja į Lietuvą. Lėktuvo bilietai pigūs tapo dėl daugelio veiksnių.
- Nuošalesni oro uostai – mažesni oro uostų mokesčiai;
- Apmokestinamas bagažas lemia mažiau bagažo, tad ir kuro sąnaudos mažesnės, taip pat reikia mažiau darbuotojų bagažo transportavimui;
- Automatinė keliautojų įleidimo sistema leidžia sutaupyti priežiūros darbuotojų sąskaita.
- Darbuotojai gauna nedidelius atlyginimus, todėl čia didelė darbuotojų kaita;
- Taupoma rinkodarai – bilietus galima pirkti per vežėjų puslapį, reklamos nedaug, renkamasi daugiau nemokamos ar pigios reklamos galimybės – interneto reklama. Be to patys žmonės reklamuoja pigius skrydžius, nes nei neigiamų, nei teigiamų atsiliepimų pigių skrydžių bendrovės nekomentuoja.
- Kiek prastesni lėktuvai ir aptarnavimas lėktuve.
Yra dar būdų, kaip oro linijos taupo, kad galėtų užtikrinti tokias mažas kainas. Aišku, perkant paskutiniu momentu kainos kyla. Taip pat sunkiai galima sukeisti skrydžio laiką. Taip pat vežant daugiau bagažo reikia susimokėti tiek, kiek kartais kainuoja kelionė į vieną pusę…
Smagu, kai lėktuvo bilietai – pigūs, kaip niekada. Galima pamatyti pusę Europos.