Kodėl papuošalai internete – pigesni?

Kaina yra visada svarbi. Netiesą sako tie žmonės, kurie sako, kad jiems nesvarbu kaina, o tik kokybė. Kartais už žemos kokybės prekes prašoma kaina yra pernelyg didelė, todėl ji tampa itin svarbi. Jei kokybė labai gera, o kaina – maža, kyla įtarimas, kad kažkas čia ne taip. Gal prekės vogtos arba jau paskutinės? Bet kuriuo atveju pigesnių prekių ieško dauguma žmonių.

Papuošalai yra viena iš tų prekių, kurios savo kaina gali nustebinti. Viskas čia susiję su tauriųjų metalų kiekiu ir rankų darbu. Jei didžioji dalis darbo padaroma mašinų, kaina bus mažesnė.

Papuošalai internete užima garbingą vietą šalia prekybos apatiniu trikotažu ir rūbais. Tai dažniausiai prekės moterims, nes būtent jos mėgsta puoštis labiau. Nepaisant to, vyriški papuošalai irgi randa savo nišą. Papuošalai internete yra pigesni ir štai kelios priežastys – kodėl.

Saugumas. Paprastą parduotuvę reikia saugoti, tuo tarpu prekiaujant internetu niekas nežino, kur tas papuošalų sandėlis.

Darbuotojai. Norint išlaikyti papuošalų parduotuvę, reikalingi bent keli darbuotojai – 2 konsultantai-pardavėjai, buhalteris, vairuotojas. Interneto parduotuvės savininkas visa tai gali daryti ir pats. Tiesa, buhalteriją teks patikėti tik profesionalams. Bent jau pinigus surinkti pardavė. Norint išlaikyti papuošalų parduotuvę, reikalingi bent keli darbuotojai – 2 konsultantai-pardavėjai, buhalteris, vairuotojas. Interneto parduotuvės savininkas visa tai gali daryti ir pats. Tiesa, buhalteriją teks patikėti tik profesionalams. Bent jau pinigus surinkti pardavėjas gali ir pats, nereikia kasos aparato, kitų grynųjų operacijų procesui reikalingų priemonių ir pastangų.

Vitrinos. Papuošalai parduodami specialiuose stikliniuose paviljonuose, kurie apšviečiami ryškia šviesa. Paviljonuose taip pat montuojama ir apsaugos sistema, tad tokie įrengimai parduotuvei atsieina ne vieną tūkstantį. Tuo tarpu parduotuvę internete galima susikurti vos už 1000-5000 litų priklausomai nuo prekių kiekio. Jos palaikymas ir išlaikymas kainuoja nedaug, todėl tokia virtuali vitrina apsimoka kur kas labiau.

Lankytojai. Parduotuvėje pritraukti lankytojų yra gana sudėtinga. Turi paskelbti apie akciją ir nuolatos rodytis viešumoje. Lankytojai – visi, kam įdomu pasižiūrėti į juvelyriką, bet tai nereiškia, kad jie kažką nupirks. Internete galima pasiekti būtent tuos lankytojus, kuriems yra įdomūs papuošalai ir juos gali įsigyti per artimiausiu kelis mėnesius.

Visus momentus sudėjus į vieną vietą išeina, kad kaina gali kristi vos ne pusiau. O tai beveik taip pat gerai, kaip apsipirkinėjant grupiniuose portaluose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *