SEO optimizacija – patarimai pradedantiesiems

Kas yra SEO optimizacija? Seo optimizacija – tai priemonių, kuriomis stengiamasi pagerinti internetinės svetainės randamumą internetinėmis paieškos sistemomis, visuma.

Verslo savininkai vis labiau supranta būtinybę žinoti SEO optimizacijos pagrindus ir juos taikyti savo veikloje. Bet kadangi internete sklando labai daug viena kitai prieštaraujančios informacijos, verslininkai dažniausiai nežino pačių efektyviausių SEO optimizacijos būdų.

Tiesą sakant, sklando daug klaidinančios informacijos apie SEO naudojamas strategijas ir taktikas. Didžiausia problema yra tiems, kurie neturi nei profesionalių konsultantų patarimų, nei savo SEO optimizavimo patirties – informacijos šaltinių, kuriais galima pasikliauti. Yra tiesiog būtina pasinaudoti nemokamomis priemonėmis, kurias siūlo Google Webmaster Central, Yahoo Site Explorer ir Bing Webmaster Tools. Šie nemokami šaltiniai padeda suprasti, kaip ir kokią svetainę mato internetinės paieškos sistemos. Taip pat yra labai svarbu, kad į Jūsų svetainę ateitų lankytojai iš įvairių srauto šaltinių. Tai padės išplėsti lojalių lankytojų ir klientų ratą, kad taip pat padėtų Jūsų verslui išgyventi galimus paieškos sistemų veiksmų ir algoritmų pasikeitimus.

Norint pasiekti sėkmės SEO optimizacijos procese, reikalinga apsiginkluoti atkaklumu, nes svetainės optimizavimas yra tikrai ilgas ir nuobodus darbas. Nesitikėkite, kad SEO sėkmės galite pasiekti vienkartiniais optimizavimo veiksmais, nes paieškos sistemų algoritmai pastoviai kinta. Strategija, kurią naudojote prieš porą mėnesių, gali šiuo metu būti jau neveiksminga.

SEO optimizacijos planas reikalauja ilgalaikės perspektyvos ir nuoseklumo, todėl jūs turite būti labai kantrus, nes rezultatus galite pasiekti tik po kelių mėnesių, ypatingai jei jūs dar tik pradedantis SEO optimizacijos kelyje. Jei skyrėte lėšų tam, SEO paslaugos tiekėjui pasamdyti, tai neskubėkite nuspręsti, kuris paslaugų tiekėjas yra jums tinkamiausias. Skirkite laiko ir pastangų tinkamiausio tiekėjo pasirinkimui. Išsiaiškinkite, kokias strategijas planuoja potencialus SEO paslaugų tiekėjas naudoti. Gavę atsakymą, pasinaudokite internetine paieška, kad įsitikintumėte, kad tokios strategijos yra visuotinai pripažintos veiksmingomis.

Projekto pradžioje yra labai svarbu atlikti raktinių žodžių analizę. Čia geriausia pasinaudoti Google AdWords Keyword Tool.

Jums būtina ne šiaip sukurti puikią internetinę svetainę, bet reikia turėti labai aiškius SEO planus. Taip pat naudokite svetainių analizės programinę įrangą (angl. „web analytics software“, pvz, Google Analytics), kad galėtumėte pamatyti, kokie SEO optimizacijos veiksmai yra veiksmingi, o kurie neveikia. Pridėkite svetainės žemėlapį (angl. „site map“), nes tai padės paieškos sistemų robotams rasti optimizuojamos svetainės puslapius ir padės jiems suprasti svetainės puslapių svarbumo eiliškumą. Svetainės žemėlapis ypatingai svarbu tokiu atveju, kai iš pradinio puslapio nėra tiesioginės nuorodos į esamus puslapius.

Vienas iš svarbiausių patarimų pradedantiesiems SEO optimizuotojams yra naudoti SEO draugiškus puslapių adresus, kurie apimtų einamo puslapio raktinius paieškos žodžius. Naudokite brūkšnelius, kurie per vidurį, o ne apačioje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *