Atgaivinam gal šį blogą?

Category:
Icon Sau 2, 2011

Norėčiau šį blogą atgaivinti, nes pastaruoju metu rašau labai daug ir dažnai ir ne visai tai yra tinklaraščių stilius. Vėl grįžau prie straipsnių rašymo, tad norėčiau jais ir pasidalinti.

Straipsniai – įvairiausios tematikos, nes užsienyje populiarių content farm tipo puslapių Lietuvoje kaip ir nėra. Yra pora straipsnių katalogų, bet ir tie arba privatūs, arba nepalaikomi ir užmiršti. Šis blogas netaps tokių straipsnių rinkiniu, nes talpinsiu tik savo turinį – kitiems tikrai neleisiu, nors WordPress tai ir leidžia…

Straipsniai gali pasirodyti reklaminiai, tačiau jų tikslas – ne reklamuoti tam tikrą prekinį ženklą. Straipsnis yra apie tam tikrą raktinį žodį, kuris svarbus man arba užsakovui. Taip pat nesitikėkite didelės meninės vertės. Didžioji dauguma straipsnių rašomi SEO (Search Engine Optimization) tikslu. Lietuvoje ši rinka kol kas dar tik pradeda vystytis (internetinių paslaugų – greitųjų kreditų, kelionių, bilietų pardavėjai su manimi nesutiktų), tad lankytojams gali būti sudėtinga atskirti SEO tekstus nuo aiškinamųjų.

Kaip rašomi SEO straipsniai?

Labai paprastai. Imamas tam tikras raktažodis ir rašomas tekstas stengiantis, kad būtent toks raktažodis tekste pasikartotų 3-5 kartus. Labai svarbu raktažodį pateikti jau pirmajame paragrafe, per vidurį ir pabaigoje. Galima raktažodžius paryškinti (Bold, Italic arba nuoroda). Lietuvių kalba yra labai nepatogi SEO tekstams, nes daugelis lietuvių paieškose ieško „sveplai” – nenaudodami lietuviškų raidžių. Tokių „sveplų” žodžių pilnas tekstas atrodo kaip parašytas nemokšos automobilių skelbimų rašytojo į skelbimų portalą, todėl labai sunkiai skaitomas…

Žodžiu, per daug dėmesio į tekstus nekreipkite 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *