InternetasPaslaugosVerslas

Svarbiausi SEO paslaugos komponentai

SEO optimizavimas

SEO optimizavimasKulniuodami pas SEO paslaugos teikėją dažnai mąstome apie algoritmus ir kitus svarbius šios paslaugos aspektus, bandome įsivaizduoti kaip keisis svetainė, o su ja ir klientų kelias pas mus. Vis dėlto, susitikimo metu išgirstame gana ilgą SEO kalbai svarbų žodynėlį ir galiausiai nesuprantame ko galima tikėtis. Jeigu Jums taip yra nutikę nors kartą gyvenime, kviečiu susipažinti su svarbiausiais SEO paslaugos komponentais.

Vidinis SEO optimizavimas

Norėdami išpešti kuo daugiau Jums naudingos informacijos iš profesionalų lūpų būkite pasiruošę. Vidinis SEO optimizavimas yra svetainės arba kitokio internetinio projekto (portalo, elektroninės parduotuvės ar kitos platformos) pritaikymas prie paieškos sistemų. Šiame etape specialistams tenka dažnai visiškai pakeisti svetainės dizainą, turinį. Pateikiu minimalų SEO paslaugų specialistų žodyną, kuris tikiuosi padės pirmųjų derybų etape suprasti vieniems kitus tinkamai.

  • Svetainės pavadinimas (nenustebkite, kad „programišius” šį reikaliuką įvardins kaip domeno vardą);
  • URL – tai vienas iš tos trijulės raidžių, kurios nepatyrusiai ausiai gali skambėti kaip kosmosas, o iš tiesų reiškia tinklalapio puslapio pavadinimo struktūrą. Iš esmės tai vidinių nuorodų struktūra, raktiniai žodžiai adrese.
  • Nenustebkite, kad svetainės planą ir skyrių struktūrą labiau pažengę anglų kalboje arba tiesiog ieškantys „protingesnių” žodžių vadina „SiteMap”.
  • ALT žymos – nėra toks tamsus miškas kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Čia kalbama apie nuotraukų ir vaizdo medžiagos aptimizavimą.
  • H1 – H6 žymės (H1 header) nereiškia nieko daugiau nei tekstų paryškinimus.
  • „Robots meta tag” – papildomo failo naudojimas. Dėl jo vis dar vyksta aršios diskusijos. Specialistai nesutaria tarpusavyje ir dažnai taip klaidina klientus. Tad nepagailėkite laiko daugiau pasiklausinėti SEO paslaugos teikėjo nuomonės apie robots.txt rinkmeną.
  • HTML žymos – leidžia įvertinti atitikimą standartams.
  • Title arba META title yra, tiesiog, gudresnis puslapių antraštės apibūdinimas.
  • „Keyword” – raktinis žodis arba frazė.

Taip pat beveik visuomet teks išgirsti klausimą apie svetainės optimizavimą mobiliesiems įrenginiams. Visa rinka žengia šiuo keliu. Todėl rekomenduojama nesnausti, o plaukti pasroviui ir Jums. Juk net portalo Delfi.lt reitingai išmaniuosiuose telefonuose nė iš tolo nesiekia reitingų stacionariuosiuose kompiuteriuose, nes į mobiliuosius įrenginius įbrido tik ten jau gerai kojas apšilus portalui 15min.lt.

Išorinis SEO optimizavimas

SEO paslaugos išorinis optimizavimas sukelia mažiau klausimų ir nesusipratimų, nei vidinis. Čia su specialistu pirmo pokalbio metu rekomenduojama aptarti nuorodų pirkimo klausimus. Jeigu jis pasako, kad tai gerai, bėkite iš kabineto nepabaigę arbatos ir kavos. Tačiau jeigu ekspertas dvejoja ir pateikia bent kelis argumentus, traukdamas diskusiją link kitų išvadų, verta įsiklausyti į jo argumentus.

Taip pat SEO paslaugos aptarimo metu inicijuokite diskusiją apie socialinius tinklus su „Facebook” priešakinėse pozicijose ir turinio rinkodarą. Taip pat kainą ir kitas individualias sutarties sąlygas.

 

 

 

 

Comment here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.