SEO optimizacija: matomumo ir žinomumo didinimas

Pastaruoju metu itin dažnai girdime tokius terminus kaip ,,SEO“, ,,SEO paslaugos, ,,SEO optimizacija“. Kai kuriems dar šie žodžiai skamba gana mistiškai ir yra nesuprantami, tačiau tie, kurie bent kažkiek yra susiję su verslu, pardavimais bei reklama internetinėje erdvėje, jau puikiai žino, ką reiškia šie terminai ir kuo SEO paslaugos yra naudingos.

SEO trumpinys reiškia Search engine optimization. Išvertus į lietuvių kalbą, tai reikštų optimizavimas paieškos sistemoms.

Visgi dar nežinantiems, kas yra SEO optimizacija: SEO optimizacija yra toks procesas, kurio pagrindiniu tikslu yra pagerinti internetinės svetainės poziciją tarp paieškos sistemos rezultatų. Paprastai tariant, tai internetinės svetainės iškėlimas į aukščiausias – TOP10 – paieškos sistemos pozicijas.

Kuo naudinga SEO optimizacija? Pirmiausia, tai ieškantieji mieliau renkasi natūralius paieškos rezultatus. Antra, SEO optimizacija yra viena pigiausių, tačiau drauge ir viena efektyviausių reklamos formų internete. Trečia, SEO optimizacija padeda formuoti teigiamą įmonės įvaizdį. Ketvirta, SEO optimizacija yra ilgalaikė investicija, suteikianti galimybę nuolat didinti klientų skaičių ilgą laikotarpį, neinvestuojant papildomai.

Vienu iš SEO paslaugos privalumų, kas būtent ir vilioja užsakovus, yra tai, kad SEO optimizavimas yra ilgalaikė investicija. Taip yra todėl, kad atlikus SEO optimizaciją toliau svetainė pati pritraukia besidominčius. Ši sistema, galima sakyti, dirba ir dieną, ir naktį, tačiau nereikalauja jokios papildomos priežiūros.

Visgi reikia nepamiršti ir to, kad SEO optimizacija nėra vienos dienos ar kelių dienų darbas. Tai – ilgalaikė strategija, kadangi optimizavimo paieškos sistemoms sritis yra itin plati, todėl reikia laiko tam įgyvendinti. Tačiau itin kruopš

iai bei sistemingai įgyvendinama, SEO optimizacija duos pačius geriausius rezultatus.

SEO optimizacija apima kelis etapus:

konkurencijos internetinėje aplinkoje tyrimas;

raktinių žodžių ar raktinių frazių parinkimas;

atliekama vidinė SEO optimizacija;

atliekama išorinė SEO optimizacija;

SEO monitoringo atlikimas;

vykdomas derinimas bei naujinimai, atsižvelgiant į atlikto monitoringo rezultatus.

Matyti, kad SEO optimizacija gali būti vidinė bei išorinė. Vidinė SEO optimizacija suteikia galimybę tiksliniams vartotojams pateikti tą informaciją, kurios jie ieško, arba nukreipti juos į tikslinę informaciją per svetainės puslapio turinį. Vidinė SEO optimizacija remiasi puslapio analize, raktinių žodžių analize bei parinkimu, konkurentų analize, svetainės programiniais kodais bei turinio optimizavimu. Vidinėje SEO optimizacijoje svarbu yra SEO paslaugų teikėjų profesionalumas, taip pat pats svetainės turinys, t. y. tekstai, kuriems visgi šiais laikais dar neskiriamas reikiamas dėmesys, kadangi daugelio labiau vertinamas vis dar yra įmantrus, išskirtinis dizainas, tačiau nereikėtų pamiršti, kad paieškos sistemos dizaino nesuranda.

Išorinė SEO optimizacija jau vyksta nebe kliento internetiniame puslapyje, o kitose erdvėse, pavyzdžiui, tiksliniuose internetiniuose puslapiuose. Išorinė SEO optimizacija remiasi nuorodų, vedančių į optimizuojamą puslapį, tinklo kūrimu, tų nuorodų publikavimu išoriniuose interneto šaltiniuose. O šios SEO optimizacijos principas yra tas, kad kuo daugiau tikslinių nuorodų nukreipia į optimizuojamą internetinį puslapį, tuo labiau šis puslapis yra vertinamas bei lengviau randamas.

Yra ir dar vienas svarbus aspektas, kurio nepaminėjome, kalbėdami apie SEO paslaugas ir SEO optimizaciją. Taigi, SEO paslaugos populiarėja, todėl nenuostabu, kad rinkoje atsiranda vis daugiau tokias paslaugas teikiančių specialistų ir ne tik. Tačiau reikia atminti viena, kad tikslinga labai gerai išanalizuoti pasiūlą bei pasirinkti šios srities profesionalus, tik tada SEO optimizacija patenkins lūkesčius ir duos geriausius rezultatus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *