Interneto svetainių tekstų rašytojas

Įmonės interneto svetainė – erdvė, kurioje pristatote save. Ji labai svarbi ir reikšminga ne tik Jums, bet ir klientams. Dažnai klientas, užsukęs į svetainę, labai greitai nusprendžia, ar iš šios įmonės jis ketina kažką įsigyti. Kad lankytojai ilgiau pabūtų Jūsų puslapyje ir nuspręstų pasinaudoti Jūsų paslaugomis, Jums reikalinga išvaizdi svetainė ir kokybiškas jos turinys. Pastaruoju variantu įmonės darbuotojai gali pasirūpinti ne visada, nes dažnai visi turi ir taip pakankamai daug savo kasdienio darbo. Be to, ir kalbą bei stilių ne visi puikiai išmano. Todėl naudinga kreiptis į žmogų, kuris tuo užsiima ir puikiai nusimano. Tai yra tekstų rašytojas. Žmogus, kuriantis SEO tekstus ir tekstus interneto svetainėms.

Kodėl verta rinktis profesionalą?

Dažnai nutinka taip, kad konkrečioje įmonėje dirbantys žmonės ne visi turi pakankamai laiko ar nori jo skirti papildomiems darbams. Be to, teksto kūrimas reikalauja ne tik laiko, bet ir šiek tiek pastangų bei fantazijos. Paprastam darbuotojui tai gali būti gana sunki užduotis, tuo tarpu tekstų rašytojas, kuris tuo užsiima nuolat, tokį darbą atliks kokybiškai ir greitai.

Labai svarbu, kad svetainės turinys būtų suprantamas skaitytojui ir patrauklus. Todėl tekstai joje turi būti stilistiškai sutvarkyti ir parašyti taisyklinga kalba. Tai labai svarbu įmonės vardui ir įvaizdžiui palaikyti.

Kaip išsrisinkti?

Ieškote gero specialisto savo svetainės tekstams sukurti? Apsilankykite kolegų ar draugų svetainėse. Jei jose patalpinti tekstai Jums atrodo įdomūs ir tvarkingi, galite pasiklausti, pas ką jie užsakė tekstus. Galbūt jie mielai parekomenduos žmogų, su kuriuo dirba. Jei toks variantas Jūsų netenkina, galite kreiptis į rašytojų agentūrą ar pavienius rašytojus. Savo paslaugas siūlančių profesionalų ir mėgėjų rasite internete. Labai svarbu, kad tekstų rašytojas būtų ne tik greitai štampuojantis tekstus, tačiau iš tiesų norintis Jums padėti. Tai reiškia, kad jam būtų nesunku Jums patarti, kaip geriau sutvarkyti ir patobulinti Jūsų svetainės tekstus. Pagal įmonės pobūdį priimta ruošti svetainei tekstus, kurie papsakoja apie Jūsų įmonę ir jos siūlomas paslaugas. Tekstų rašytojas Jums patars, kokio teksto Jums reikia ir koks atrodys įtikinamesnis. Svarbu, kad tekstai būdų ne nukopijuoti iš Jūsų konkurentų svetainių, o sukurti specialiai Jums, atsižvelgiant į Jūsų poreikius ir pageidavimus.

Kaip užtikrinti kokybę?

Dažniausiai puikus būdas užtikrinti kokybiškas paslaugas ir gerą bendradarbiavimą yra susirasti savo SEO tektų ir svetainių rašytoją. Jei bendraudami su rašytoju puikiai susikalbėjote ir esate patenkintas rezultatu, kreipkitės į jį ir kitą kartą, kai reikės SEO tekstų ar kitų paslaugų. Tokiu būdu užtikrinsite paslaugų kokybę ir gal net nuolatinio kliento nuolaidą.

Reklama internete pradedančiajam verslui

Įsteigėte savo verslą? Na, kas toliau? Iš kur gausite klientų, užsakovų, pirkėjų, partnerių? Štai čia ir prasideda pirmoji didelė smulkaus verslo problema. Kaip susirasti ir išlaikyti klientų srautus, kad nespėtum suktis bent pusę metų?

Bet kokiai reklamai reikalingos investicijos. Aišku, investicijos investicijoms nelygu. Galima reklamai skirti 500 litų ir jau po mėnesio džiaugtis keliais nuolatiniais klientais, jei paslaugos yra tęstinės. Galima skirti ir 10 000 litų, bet nesulaukti nė vieno kliento. Kas lemia reklamos efektyvumą? Kaip nebrangiai pritraukti realių klientų.

Nemokama reklama – ne išeitis

Pradedantieji verslininkai apie savo paslaugas ir produktus paprastai skelbia nemokamuose skelbimų tinklalapiuose.  Ten jų reklama sulaukia šiek tiek dėmesio, tačiau ne per daugiausiai. Skelbimą dažniausiai pasirašo patys verslininkai, kartais labai laužyta lietuvių kalba, labai ilgą arba per trumpą, tad iš nežinojimo patys užkerta kelią kliento skambučiui ar el. laiškui.

Nemokama reklama internete yra veiksminga, tačiau reikia turėti labai daug žinių ir suvokimo, kur ir kaip ją daryti. Žinios per valandą negaunamos, tad dirbdami su nemokama reklama galite daugiau laiko sugaišti ne klientų paieškai, bet naršymui internete ieškant kur dar apie save pasiskelbti…

Išeitis yra. Tai bendradarbiavimas su profesionalais. Sumokėję 500 litų galite gauti tiek reklamos, kad po mėnesio ar dviejų turėsite nemažai klientų ir vos spėsite priiminėti užsakymus. Už 500-1000 litų laikraštyje normaliai nepasireklamuosite, apie TV galite pamiršti. Dar radijo reklamą kažkas sukurs už 200 litų, bet ar ji bus veiksminga?

Internetas gali pasiūlyti puikių nebrangių reklaminių priemonių:

  • SEO. Pasirenkate keletą raktinių žodžių, kurių žmonės ieško ir užsakote kelis straipsnius su tekstine reklama. Tokiu būdu kylate paieškoje pagal tuos raktinius žodžius.
  • Turinio rinkodara. Su konsultantu apsitariate kokį kokybišką turinį galite sukurti ir publikuoti internete. Aišku, ten bus minimas ir jūsų verslas, tad su laiku gausite nemažai naudos. Kokį turinį turime omenyje? Pavyzdžiui taisote batus. Galite parašyti 10 naudingų patarimų, kaip prižiūrėti savo batus ir publikuoti savo puslapyje arba kur kitur. Taip pat nufilmuoti video, kaip yra taisomi batai, kokie prietaisai naudojami. Galite net parašyti 10-15 puslapių el. knygą „Ką reikia žinoti apie batus“ su iliustracijomis, patarimais, kaip atskirti odą nuo pigių pakaitalų, kaip prižiūrėti batus, paaiškinti, kiek realiai batai kainuoja, pristatyti pagrindines medžiagas iš ko jie gaminami, pateikti keletą įdomių faktų apie batų madą ir t.t. Visi trys dalykai gali kainuoti ir mažiau nei nei 500 litų, o nauda bus milžiniška, jei visur bus jūsų įmonės logotipas ar bent jau interneto puslapio adresas.
  • Socialinė reklama. Tai reklama Facebooke, tačiau ji efektyvi tik tada, kai turite daug gerbėjų. Per pusmetį galite jų pririnkti 1000-2000, tad vėliau šis triūsas tikrai duos savo vaisius. Aišku, reikės parašyti kartais, atsakyti į gerbėjų klausimus apie jūsų verslo sritį, padalyvauti diskusijoje. Kaip jų pririnkti, jei taisote batus? Paskelbkite, konkursą, kurio prizas – nemokamas batų sutaisymas.
  • Kontekstinė reklama. AdWords reklama su tiksliniais raktiniais žodžiais atves jums realius klientus. Aišku, reikia, kad kažkas tuos raktinius žodžius parinktų ir suvaldytų visą kampaniją. Taip ši reklama internete kainuos nedaug, o klientų atves nemažai. Prieš tai reikia savo interneto puslapyje paskelbti tam tikrą akciją, kad potencialiam klientui apsimokėtų. Nereikės nei kokio populiaraus grupinių nuolaidų portalo pagalbos…

Variantų yra daug, juos reikia parinkti asmeniškai, pagal verslo sritį, tikslinę auditoriją ir užsibrėžtus tikslus. Tai gali padaryti tik profesionalai, kurie tai daro kas dieną ir iš to uždirba pinigus. Jei taisote batus, tikriausiai galite ir pagaminti skanų kepsnį, bet juk savo paruoštu maistu neprekiaujate?.. Taip pat ir su bet kuriuo verslu – visas savo jėgas meskite į savo veiklą, o ne gaiškite mokydamiesi naujų sričių, tokių kai interneto reklama.

Katalizatorių supirkimas Panevėžyje

Šiais moderniais laikais siekiama atsižvelgti į žmonijai nerimą keliančias ekologines problemas, todėl automobilių aplinkos teršimas išmetamosiomis dujomis buvo griežtai apribotas aplinkosaugos reikalavimų. Katalizatorių supirkimas – viena iš paslaugų, lemiančių tinkamą nefunkcionalių detalių neutralizavimą.

Oro  tarša nenumaldomai daro neigiamą poveikį atmosferai. Tai skatina susirūpinti ir ieškoti bendro sprendimo problemai išspręsti. Automobiliai yra vieni didžiausių oro teršėjų, todėl tik tinkamas išmetamųjų dujų ribojimas gali pakeisti situaciją. Laimei, jau 1974 metais buvo pradėti gaminti katalizatoriai – efektyvi, kenksmingų dalelių patekimą į išmetamąsias dujas ribojanti, priemonė. Šiandien šią išmetimo sistemos dalį montuoja kiekvienoje naujai gaminamoje transporto priemonėje. Ją dažnai sutiksite lengvuosiuose ar krovininiuose automobiliuose, mikroautobusuose ir kita.

Katalizatorių supirkimas Panevėžyje suteikia patrauklumo kiekvienam vairuotojui. Ši paslauga leidžia sėkmingai neutralizuoti savo efektyvumą praradusį katalizatorių. Kodėl supirktuvė? Ši detalė negali būti išmetame paprastame šiukšlių konteineryje, o jos palikimas kur nors miške – amoralu. Saugoti gamtą ir puoselėti jos vertybes yra žmogiška, todėl rūpintis aplinka yra mūsų pareiga, į kurią neturėtume žvelgti abejingumo pilnomis akimis. Katalizatorius visiškai neteršia gamtos, o jo neutralizavimas nereikalauja daug pastangų. Tai tikslingas sprendimas kiekvieno vairuotojo naudai.

Lengvojo automobilio ilgaamžiškumas priklauso nuo jo detalių atnaujinimo ir techninės būklės priežiūros, todėl katalizatorius – ne išimtis. Jam taip pat reikia priežiūros, nors ir visai nedaug. Pagrindinė taisyklė, kuria turėtų vadovautis kiekvienas vairuotojas yra katalizatoriaus keitimas kas 100 000 kilometrų. Tai padės išlaikyti kenksmingų dalelių ribojimą ir padės pristabdyti teršimą. Katalizatorių supirkimas yra paslauga, į kurią neverta žiūrėti abejingai.

Su oro tarša mes susiduriame kiekvieną dieną, tačiau retai susimąstome, kaip vienas mažas automobilis gali įtakoti tokius didelius pokyčius. Deja, automobilis yra ne vienas.. Pilni jų rajonai, miestai ir ištisos valstybės daro neapsakomai didelį poveikį atmosferai. Katalizatoriai gali efektyviai sumažinti šį poveikį ir taip pagelbėti aplinkos puoselėjimui. Tačiau svarbu ne tik tinkamai juos naudoti, bet ir deramai atsikratyti. Katalizatorių supirkimas – išeitis, kuria pasinaudoti rekomenduojame kiekvienam atsakingam vairuotojui.

Iš ko susideda SEO paslaugos

Dažnai manęs klausia apie optimizavimo paieškos sistemoms verslo subtilybes ir nuolatos reikia aiškinti, kas ir kaip vyksta, už ką moka klientas. Kas yra tos profesionalios SEO paslaugos? Iš ko jos susideda, kaip jos teikiamos. Panašiai paaiškinau jas ir mano gero draugo puslapyje www.seoaudit.lt.

Search Engine Optimization yra optimizavimas paieškos sistemoms – įvairių veiksmų visuma, kuri padeda pasigerinti pozicijas paieškoje pagal tam tikrus raktinius žodžius. Trumpinys SEO yra angliškas, tad reiktų naudoti OPS – lietuvišką atitikmenį.

Taigi, iš ko susideda OPS?

Jeigu paimtume visą paslaugą ir laikytume, kad kiekviena sudedamoji dalis yra lygiavertė ir neatsiejama, išeitų neblogas pyragas iš dalių:

  1. Rinkos analizė ir raktinių žodžių parinkimas. Pirmiausiai yra išanalizuojama kliento konkurencinė aplinka ir rinka, susipažįstama su pagrindinėmis temomis ir raktiniais žodžiais. Tada stebimos konkurentų pozicijos paieškose.
  2. Tinklalapio analizė. Atidžiai išanalizuojamas kliento interneto puslapis, jo struktūra, kodas, tekstai.
  3. Konsultavimas. Išanalizavus rinką ir tinklalapį klientas yra konsultuojamas apie tolimesnius galimus veiksmus, strategijas, būdus, kaip pagerinti pozicijas ir patobulinti puslapį.
  4. Strategijos sukūrimas. Sukuriama OPS strategija. Tai veiksmų planas, kuris numato ką nuveiks SEO paslaugas teikianti kompanija per tam tikrą laiką, kada bus galima tikėtis pirmųjų rezultatų.
  5. Tinklalapio tekstų redagavimas. Kadangi paieškai labai svarbu yra tekstai, juos sutvarkyti reikia pirmiausiai – pridėti raktinių žodžių arba jų sumažinti.
  6. Nuorodų tinklo kūrimas (linkbuilding). Nuorodos yra kitas esminis puslapio sėkmės garantas. Be kokybiško turinio ir nuorodų pirmų pozicijų pasiekti nebus galima.
  7. Ataskaitų parengimas. Klientui yra pateikiamos išsamios ataskaitos, kaip ir kada kilo puslapis pagal raktinius žodžius, su kuriais buvo dirbama.

Tai pagrindiniai septyni SEO paslaugos etapai, kurie ir sudaro visą paslaugos kainą. Nekokybiškai atliktas vienas etapas atsilieps visiems kitiems ir paslauga bus nekokybiška iš esmės. Be strategijos, rezultatų nepasieksime, be nuorodų tinklo puslapis irgi nepakils Google paieškoje. Net jei klientas nebus tinkamai konsultuojamas, jis nesupras visų veiksmų reikalingumo ir tikėsis labai greito rezultato, tada nusivils.

Tiesa, SEO paslaugas teikiančios įmonės siūlo dar keletą paslaugų, kaip papildomas. Pavyzdžiui Google reklama, kai tam tikri raktiniai žodžiai yra nuperkami Goodle Adwords sistemoje ir rodomi, kaip reklama. Dar viena paslauga – reputacijos valdymas internete. Tai itin svarbi paslauga įmonėms, kurios susiduria su neigiamos reputacijos internete problema. Vienintelė išeitis panaikinti neigiamą informaciją – padaryti teigiamą aukščiau paieškoje. Socialinių tinklų rinkodara irgi yra svarbi paslauga įmonėms, kurios nori aktyviau prisistatyti socialiniuose tinkluose. Bet kuriuo atveju, SEO paslaugos padeda puslapiui patekti tarp lyderių interneto paieškoje.

Klientų aptarnavimas telefonu – pagalba visą parą

Klientų aptarnavimas telefonu – viena iš pažangiausių paslaugų, kurią renkasi vis daugiau įmonių.

Kas tai per paslauga? Tarkime, turite įmonę, kurioje viskas kompiuterizuota (šiais laikais turbūt būtų sunku surasti tokią, kuri nesinaudoja IT sistemomis). Staiga jūsų darbuotojui iškilo kokia nors bėda, tarkim, įmonės buhalterė negali konvertuoti buhalterinės programos duomenų į Excel’į ar atvirkščiai.

Anksčiau panašias bėdas bandydavo spręsti vietiniai IT specialistai, kuriuos prisišaukti, deja, neretai būdavo sudėtinga. Paprastai, viena įmonė galėdavo sau leisti nusisamdyti vieną-du tokius specialistus, kurie vos spėdavo lakstyti po įmonę, bandydami padėti tai vienam, tai kitam.

Dabar tai pačiai buhalterei užtektų surinkti klientų aptarnavimo telefonu numerį, arba parašyti apie savo bėdą interneto pokalbių kanalu ar elektroniniu paštu ir į jos bėdą bus sureaguota nedelsiant.
Klientų aptarnavimas telefonu ypatingas tuo, kad paslaugas teikia ne vienas-du, o visas būrys konsultantų. Tai lemia visų pirma aptarnavimo greitį.

Užuot laukusi valandą-dvi, ar net kelias dienas, kol vietiniai kompiuteristai ras laiko sutvarkyti problemą, buhalterė galėtų gauti pagalbą iškart ir taip dėl techninių kliūčių mažiau nukentėtų jos darbas.

Tai buvo tik vienas pavyzdys. Iš tiesų, klientų aptarnavimo telefonu specialistai gali padėti bet kuriam darbuotojui išspręsti su kompiuteriu susijusią bėdą iškart.

Jų profesionalumas neretai lemia tai, kad problema gali būti išspręsta vos išgirdus apie ją – juk neretai sprendimas būna labai paprastas. Užtenka žmogui patarti, ką ir kada paspausti.

Reikalui esant, konsultantas gali prisijungti prie kliento kompiuterio nuotoliniu būdu. Informacinės technologijos tai leidžia nesunkiai padaryti.

Tai, kad žmogus, sėdintis kitame pastate, mieste, ar net kitoje pasaulio dalyje, nuotoliniu būdu gali prisijungti prie jūsų kompiuterio ir net pajudinti jūsų pelės žymeklį ekrane – joks stebuklas, nors ne vienam tai vis dar skamba neįtikėtinai.

Nesugebėjęs išspręsti problemos pats, konsultantas gali operatyviai surasti, kas galėtų tai padaryti.

Taigi, įmonių, kurios renkasi klientų aptarnavimo telefonu paslaugas, darbuotojai pagalbą gali gauti net greičiau, negu tuomet, kai IT specialistas dirba pašonėje, bet yra nuolatos užimtas.

Kai kas nuogąstauja, kad klientų aptarnavimas telefonu – nepatikima paslauga. Negi konsultantai nepasinaudos duomenimis, kuriuos gauna prisijungę prie klientų kompiuterių?

Tai – ne visiškai pagrįsta baimė. Kiekviena įmonė, kurios paslaugos – klientų aptarnavimas telefonu, pasirūpina ir besikreipiančiųjų duomenų apsauga. Viešinti duomenų konsultantams neleidžia griežtos darbo sutartys. Be to, jeigu tai būtų nesaugu, ar klientų aptarnavimas telefonu būtų tokia populiari paslauga pasaulyje, kokia yra dabar (vien Lietuvoje yra apstu tokias paslaugas teikiančių centrų, kuriais pasitiki ne tik mūsų, bet ir kitų šalių įmonės)?

Klientų aptarnavimas telefonu – sąlyginai nebrangi paslauga, jeigu lyginsime su tuo, kiek įmonei atskirai kainuotų serverių įrengimas, išlaikymas, kompiuterinės ir programinės įrangos pirkimas bei priežiūra, galų gale specialistų samdymas. Tai dar viena priežastis, kodėl vis daugiau įmonių renkasi klientų aptarnavimo telefonu paslaugas, užuot samdę IT specialistus įmonės viduje.

Kaip jau minėjau, klientų aptarnavimas telefonu, priklausomai nuo sutarties, gali būti vykdomas 24 valandas per parą. Taigi, net ir naktį, sugedus kompiuteriui, klientas gali būti tikras, kad ras, kur kreiptis ir pagalbą gaus nedelsiant.

Be to, visos jo bėdos bus užregistruotos specialioje sistemoje, kitaip tariant, sukurtas problemos bilietas.
Jei gedimas būtų šalinimas ilgiau, surinkęs klientų aptarnavimo telefonu numerį ir pateikęs bilieto numerį klientas gali gauti visą informaciją apie problemos sprendimo eigą.

Nors kai kam klientų aptarnavimas telefonu vis dar skamba keistai, jau netolimoje ateityje tokias paslaugas dėl pigumo, operatyvumo, atsiperkamumo ir darbuotojų profesionalumo rinksis vis daugiau įmonių tiek Lietuvoje, tiek ir kitose šalyse.