Finansų vadyba įmonėje – kompleksinė veikla

http://nordgain.lt/Buhalterija labai svarbi kiekvienai įmonei, tačiau šie skaičiavimo ir įstatymų procesai dažnai atrodo ne tik nuobodūs, bet ir reikalaujantys daugybės įgūdžių bei pastangų. Jei buhalterijos tema jums aktuali, užsukite į interneto svetainę http://nordgain.lt/.

Apie sprendimus ir išteklius, apie profesionalumą ir vertę – taip galima apibūdinti tolesnėse eilutėse išdėstytas mintis.

Pasak UAB „Nordgain“ specialistų, versle svarbūs ilgalaikiai sprendimai. T. y. procesai turėtų būti vykdomi atsižvelgiant ne tik į trumpalaikę naudą, ne tik į rezultatą „čia ir dabar“, bet ir į ilgalaikę perspektyvą. Galima drąsiai sutikti, kad tai yra vienas iš sėkmės kriterijų. O sėkmė versle visuomet labai pageidaujama. Fortūna arčiau, kai darbas organizuojamas tinkamai ir kai dedamos pastangos siekiant viską atlikti tinkamai.

UAB „Nordgain“, apie kurią jau užsiminta, yra buhalterinių paslaugų įmonė, galinti padėti papildyti įmonių vidinius išteklius. Net tais atvejais, kai verslas, rodos, išsikvepia, yra galimybių vėl užkurti veiklos variklį ir imtis tikslingų darbų. Ne paslaptis, kad daug įtakos sklandžiam verslui turi tvarkinga buhalterija. Specialistai iš http://nordgain.lt/ tuo gali pasirūpinti itin profesionaliai. Profesionalumas – ne tik visapusiškas tikslumas, bet ir įstatymų išmanymas, domėjimasis jų pakeitimais, mokėjimas elgtis su specialiomis kompiuterinėmis programomis. Ir tai dar ne viskas. Kitas dalykas, apie kurį būtina pakalbėti, yra etiškumas.

Taip, etiškumas versle daug ką reiškia. Jis ne šiaip pageidaujamas, o privalomas. Buhalterinių paslaugų įmonė http://nordgain.lt/ laikosi šio principo. Jis susijęs ir su mandagumu, ir su konfidencialumu, ir su darbu, neprieštaraujančiu teisės normoms. Apskritai bet kokia įmonė turi vykdyti veiklą etiškai. Tai galioja šnekant tiek apie vidinę įmonės kultūrą, tiek apie išorinę komunikaciją.

Specialistai pastebi terminą „kompleksiniai finansų vadybos gebėjimai“. Jis itin svarbus. Tai tarsi šaltinis, iš kurio organizacija papildo vidinius išteklius. Tarsi pasisemtų vandenio iš šaltinėlio. Tačiau viskas kur kas sudėtingiau, nei tiesiog ištiesti ranką vandens link. Tačiau tas sudėtingumas sąlyginis – kai uždavinių imasi profesionalai, tai įmonės perspektyvos iškart tampa optimistiškesnės.

Kurti vertę – tokią misiją ir viziją būtų galima suformuluoti kalbant apie http://nordgain.lt/. Nes kokybiškų darbų tikslas ir yra kurti vertę. O siekiai įgyvendinami nepamirštant inovatyvumo ir dinamiškumo – šie du reikšminiai žodžiai atskleidžia, kad specialistai nuolat tobulinasi, nes pasaulis sukasi, tad tenka pasiraitoti rankoves.

Finansų vadyba įmonėje – kompleksinė veikla. Nepakanka ištarti „inovatyvumas“ ir „dinamiškumas“. Viskas po truputį, kiekvienas procesas turi sąsajų su kitais procesais ir tarsi iš mažų detalių sukuriamas sklandžios veiklos modelis – mechanizmas, kuris sukasi kaip tas pasaulis.

 

Vyr. buhalterio nuoma: kas tai ir kaip tai veikia?

įmonės buhalterija Kokybiškiems buhalterijos darbams atlikti reikia profesionalaus buhalterio. Tai viena iš tų sričių su kuria negali susitvarkyti mažai buhalterijoje nusimanantis asmuo. Jeigu išmokti marketingo detales galima, tai buhalterija reikalauja labai daug laiko ir kruopštumo, kol bus įsitraukiama į smulkmenas ir visos jos bus atliktos teisingai. Vyr. buhalterio nuoma yra ne tik galimybė, tačiau būtinybė. Jeigu norite, kad Jūsų įmonės buhalterija ir apskaita būtų tvarkingos – bendradarbiavimas su specialistais yra būtinas.

Kas yra buhalterio nuoma?

Kaip ir kiekvienas kitas darbuotojas, kaip ir buhalteriai paprašo atostogų, jie gali pasiimti biuletenį arba dekretą. Visgi, tokio svarbaus specialisto išėjimas iš įmonės, kad ir neilgam laiko tarpui, gali sukelti labai daug problemų. Tokiu atveju puikiai tinka vyr. buhalterio nuoma, kuri gali pasinaudoti visi, kuriems tik reikalingos buhalterinės apskaitos paslaugos.

Jeigu Jūsų asmeninis buhalteris nebegali suteikti Jums paslaugų – pasisamdykite laikiną, kuris pasiruošęs perimti visus atliktus darbus ir sėkmingai juos pratęsti. Tai labai puiki paslauga, kadangi siūlomos būtent vyriausiojo buhalterio paslaugos. Jis kur kas geriau išmano visą buhalterijos sritį, tuo pačiu, sėkmingai stengiasi pagerinti esamą įmonės veiklą.

Žodis „nuoma“ gal skamba ir kiek neįprastai, tačiau puiku tai, kad tokie specialistai teikia paslaugas ir labai trumpą laiko tarpą ir tikrai ilgą. Pavyzdžiui, jeigu jūsų darbuotoja išėjusi dekretinių atostogų, žinoma, po poros metų ji grįš. Kad netektų samdyti naujo darbuotojo – geriausia yra pasikliauti nuomos galimybėmis.

Koks buhalteris yra geras buhalteris?

Vyr. buhalterio nuoma yra puiki paslauga. Tačiau norint, kad paslaugos būtų tikrai labai kokybiškos – reikia atrasti patį geriausią specialistą. Kai jų pasirinkimas yra toks platus – verslininkams sunku nuspręsti, kuris paslaugas suteiks geriausiai. Siekdami kiek palengvinti paieškas apibrėžiame – kas yra geras buhalteris.

  • Geras buhalteris yra tas, kuris nuolatos domisi inovacijomis ir stengiasi jas pritaikyti savo darbe. Taigi, dažniausiai jis moka dirbti ne su viena, tačiau keliomis buhalterijos programomis.
  • Geras buhalteris ne tik atlieka jam paskirtus darbus, tačiau bando atrasti būdus, kurie gali padėti bent kiek sutaupyti. Puikiai išmanant visą mokesčių sritį tam tikrose sferose galima mokėti mažiau, kadangi valstybė siūlo įvairias lengvatas. Tačiau dažniausiai tokią informaciją žino tik tie, kurie dirba šioje srityje. Taigi, artimas kontaktas su buhalteriu yra būtinas.
  • Reikia nepamiršti, kad dar vienas puikus būdas galintis padėti atrasti gerą specialistą – kitų žmonių konsultacijos. Jeigu daugelis asmenų rekomenduoja naudotis vieno ir to paties asmens paslaugomis, turbūt, jo paslaugos tikrai labai geros. Tiesa, ypač geri specialistai savo paslaugas ir įkainoja daugiau. Tuomet net ir vyr. buhalterio nuoma yra ne visiems įperkama.

Kad ir kokią veiklą vykdote – buhalterio paslaugos yra reikalingos. Tai garantas, kad visi mokesčiai bus sumokėti, kad visa apskaita bus sutvarkyta ir kad verslas paprasčiausiai funkcionuos tvarkingai. Jeigu užsiimate minimalia veikla, todėl nežinote, ar verta samdytis profesionalą – rekomenduojame naudotis jų paslaugomis. Kodėl? Nes specialistas gali padėti sutaupyti mokesčių srityje. Jis žino tai, ko nežino kiti.

Buhalterinės apskaitos paslaugų privalumai

buhalterinė apskaitaTinkamas finansų tvarkymas yra gana sudėtingas procesas, kurį siekiant tinkamai išmanyti reikia turėti gana nemažai žinių. Net ir paprasčiausias namų ekonomikos biudžeto išmanymas reikalauja atidumo ir bent kartą per mėnesį skiriamo laiko, tai kalbant apie užsiimamas veiklas ar įmones reikia dar daugiau laiko bei žinių. Buhalterinė apskaita, tai procesas, kurio metu suvedami duomenys, kad būtų galima greitai ir kokybiškai apskaičiuoti konkrečios veiklos išlaidas, pajamas ir tuo pačiu pelną. Procesas tikrai gana sudėtingas, juolab, reikalaujantis itin didelio kruopštumo. Būtent šie veiksniai lemia, kad didžioji dalis žmonių mieliau pasisamdo profesionalus, kurie atlieka visą tokio pobūdžio darbą. Svarbiausia, kad viskas daroma labai greitai ir neabejotinai tvarkingai. VMI taps geriausia jūsų drauge, kadangi dirbant su profesionalais neteks bijoti, kad net ir netyčia įvėlėte kokią nors klaidą.

Kodėl verta pasisamdyti profesionalus?

Buhalterinė apskaita bus atliekama kokybiškai, todėl galėsite būti ramus dėl visų finansinių skaičiavimų. Viskas legalu, aišku ir suvokiama.

Darbas nėra brangus, o laiko pavyks sutaupyti labai daug. Ypač tiems, kurie sunkiai supranta, kaip reikia sisteminti medžiagą, kaip tinkamai apsiskaičiuoti tam tikrus procesus.

Profesionalai dažnai suteikia labai daug naudingų patarimų, kurie gali padėti jūsų įmonei tikslingai funkcionuoti. Nors tai nėra jų darbas, kompetencija, tačiau juk glaudus bendradarbiavimas visada įgalina suteikti naudingų patarimų, jei tik jie padės lengviau ir naudingiau dirbti.

Kam kiekvienais metais samdytis buhalterį ir mokėti jam didelę pinigų sumą, kad deklaruotų jūsų pajamas. Dažniausiai dėl vienos paslaugos, ypač intensyviu metu, gali tekti sumokėti kur kas didesnes pinigų sumas, nei reguliariai mokant kiekvieną mėnesį. Akivaizdu, kad taupymas šiuo atveju tikrai nebus pats geriausias pasirinkimas.

Buhalterinė apskaita padės nepasiklysti skaičių pasaulyje, kuris dažnai glumina ir kelia kur kas daugiau klausimų nei geba pateikti atsakymų. Kam sukti savo galvą, kai viską už mus padaryti gali profesionalai, kurie jau daugelį metų sukasi konkrečioje srityje. Paslauga egzistuoja, tad gal pasinaudokite ja?

Mažoji bendrija – nauja verslo forma

Mažoji bendrija populiarėja ne dienomis, o valandomis. Atrodo, kad tam populiarumui skatinti prisideda ne tik Ūkio ministerija bei žiniasklaida, vis dar plojanti rankutėmis dėl pradedančiųjų verslų sėkmės ir fenomeno, bet ir patys verslininkai. Jie vis dažniau pasirenka Mažąją bendriją, kaip pradinę verslo struktūrą.

Atkreipkite dėmesį, PRADINĘ… Galutinė Lietuvoje vis dar UAB arba AB, nes įstatinis kapitalas lietuviams asocijuojasi su atsakomybe ir įsipareigojimų vykdymu, tuo tarpu VšĮ – schema pinigams plauti, o apie MB dar konkretesnės nuomonės nėra. Po truputį aiškėja tik tai, kad Mažoji bendrija yra tarpinis variantas įmonės gyvavime, kuris trunka 1-3 metus – tol, kol pasiekiamas tas ribinis darbuotojų (apdraustųjų SODROJE) skaičius – 10. Toliau viskas klostosi, kaip ir įprastai – MB reorganizuojama į UAB ir viskas, lietuviškas verslas įgauna pagreitį.

Valstybės politika irgi aiškėja – visi individualia veikla užsiimantys pavieniai verslininkai turėtų registruoti savo Mažąsias bendrijas. Niekas nieko neskubina, tik nuolatos primenama, kad patogiausia verslo forma jiems – Mažoji bendrija. Steigimas jos paprastas – nereikia įstatinio kapitalo, viskas sutvarkoma internetu per valandą, niekur nereikia eiti. Kai MB gauna dideles apyvartas, tampa PVM mokėtoja ir viskas – pamatas UAB jau paklotas. Kodėl Mažoji bendrija taip „stumiama“? Kodėl nepaliekama natūraliai atrankai verslo „džiunglėse“?

Atsakymas vienareikšmiškas – 20% (+15% pelno mokestis) mokesčių kas mėnesį yra geriau, nei skurdūs mokestėliai iš verslo liudijimus turinčių ar pagal individualios veiklos pažymą dirbančių asmenų. Valstybė sugeba surinkti tik labai mažą dalį mokesčių iš žmonių, kurie yra natūraliai linkę slėpti savo pajamas. VMI tai puikiai žino, todėl Mažoji bendrija, kad ir su supaprastinta buhalterine apskaita, jiems yra tikras lobis. Ne tik surenkami mokesčiai, bet dar ir susirenkamos baudos už aplaidžiai vedamą buhalteriją.

Mažosios bendrijos steigimas pritraukė ir buhalterinių paslaugų įmones, per kurias steigiama didžioji dauguma MB. Čia jau atskiras fenomenas, tačiau paminėti reiktų tik pačias pagrindines priežastis, dėl ko ši paslauga klesti. Stresas ir registracijos adresas. Steigiant įmones per buhalterinių paslaugų bendroves, sumažinamas streso lygis, nes steigėjui nereikia labai gilintis į visus procesus. Už komisinius padaroma tai, kas pirmą kartą steigiančiam verslą yra protu nesuvokiama. Registracijos adresas yra kita opi problema, ypač, kai verslą steigia jaunas žmogus, dar neturintis savo būsto, nenorintis įmonės registruoti tėvų namuose. Registracijos adresas suteikiamas pagrindiniuose miestuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, todėl galima pasirinkti, kuris regionas bus svarbesnis sumokamų mokesčių srityje.

Mažoji bendrija yra kažkuo panaši į Limited bendroves Didžiojoje Britanijoje, kurias paprasta ir nebrangu įsteigti ir valdyti.

 

Buhalterinės paslaugos

Buhalterinės paslaugos – tai dalykas, kuris yra reikalingas kiekvienai įmonei. Deja, kai kurie įmonių vadovai mano, kad tai tėra papildoma našta, tik atimanti įmonės pajamas. Visgi neretai realybė yra tokia, kad buhalteriai bendrovėms suteikia gana daug naudos ir kartais net yra vadinami viena i pagrindinių įmonės sudedamųjų dalių. Taigi kokie yra gerai vykdomų buhalterinių paslaugų pliusai?

Visų pirma, tai tvarkingai vedama buhalterinė apskaita suteiks Jums galimybę atsikvėpti metų gale, kuomet reikės mokėti mokesčius. Daugelis bendrovių, kurios teikia buhalterines paslaugas, visus reikalingus darbus atliks už Jus. Pradedant nuo pajamų deklaravimo, mokesčių apskaičiavimo baigiant bankinių pavedimų paruošimu. Taip pat Jūsų buhalteris turėtų pasirūpinti ir įmonės atstovavimų tokiose institucijose kaip Sodra ar Valstybinė mokesčių inspekcija.

Natūralu, kad pradedančiajam verslininkui pirmieji žingsniai sprendžiant įmonės finansinius klausimus gali būti pakankamai sudėtingi. Tuomet geriausia yra klausti profesionalų pagalbos. Visgi bėda yra ta, kad paprastai profesionalų konsultacijos šia tema kainuoja bent kelis tūkstančius litų. Aišku ši informacija bus ypatingai naudinga ir pravers Jums ateityje, tačiau vargu ar būdami tik pradedantieji verslininkai galite leisti sau tokią investiciją į save. Štai kur Jums gali padėti buhalteriai. Paprastai šios srities profesionalai ne tik moka tvarkyti popierius, bet žino kaip spręsti vieną ar kitą finansinę problemą, tad jei samdotės buhalterį, visų pirmą nemokamos konsultacijos galite prašyti iš jo.

Buhalterinės apskaitos paslaugos yra labai naudingos ir todėl, kad aiškiai matote ataskaitas, kuriose parašytos tiek įmonės pajamos ir išlaidos. Atsakingas tokių ataskaitų studijavimas leis įmonei optimizuoti savo veiklą, mažinant nereikalingas išlaidas.
Taip pat buhalterija yra naudinga ir todėl, kad sutaupo Jūsų laiką. Įvairių bankinių pavedimų paruošimas, ypač didelėje įmonėje, gali trukti nemažą laiko tarpą, todėl jei šį darbą patikėsite samdomam buhalteriui arba buhalterių biurui, pastebėsite, kad per dieną galite atlikti žymiai daugiau darbų.

Taigi buhalterinė apskaita ir visos kitos buhalterinės paslaugos yra ypatingai naudingos kiekvienam verslui. Jos jokiu būdu neneša nuostolio Jūsų verslui, netgi atvirkščiai – teisingai jas išnaudojant, jos gali padėti padidinti bendrovės pelną.